czwartek, 28 marca 2013

Nowości kosmetyczne



Dziś parę nowości kosmetycznych. Krem BB Garniera do cery miesznej/tłustej postanowiłam wypróbować po nieudanej przygodzie z klasyczną wersją tego produktu ( cera się bardzo świeciła,była nieprzyjemna,wręcz tłusta w dotyku, krem szybko się ścierał ).

Bardzo lubię ideę suchych szamponów i chętnie testuję nowości. Tak było w przypadku szamponu Schauma Świeżość Bawełny, zobaczymy jak będzie się spisywał.

Będąc w Drogerii Natura, przypadkiem zauważyłam produkt do stylizacji włosów Garnier Sleek & Shine 72H.  Dawo,dawno temu, bardzo lubłam używać mleczka do włosów od Garniera,też w zielonym opakowaniu,ale z pompką. Później go wycofali i już nigdy nie wrócił. Nigdy też nie widziałam żadnego podobnego produktu od nich,do czasu,gdy znalazłam ten. Co ciekawe,był on zaopatrzony "ceną na do widzenia".

Uwielbiam maseczki Kallosa,pomimo ich średniego składu. W przypadku Argan Colour Hair Mask w składzie nigdzie nie ma oleju arganowego,a podobno jest to maseczka " Argan " :) Wcale mi to nie przeszkadza,ponieważ świetnie się spisuje, bardzo dobrze wygładza włosy. Stosowałam ją dopiero raz,więc więcej nie mogę powiedzieć.

Ponieważ skończyła mi się maskara,a bardzo lubię różową z Wibo, postanowiłam wypróbować nowość od nich. Wibo Lash VOLUME XXL to masakra raczej do dziennego look'u. Pięknie wydłuża i rozczesuje rzęsy,ale (pomimo nazwy) w ogóle ich nie pogrubia. Doskonała do szkoły.

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa tej maskary :) Słyszałam już o niej kilka niepochlebnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń