wtorek, 25 marca 2014

Rimmel Moisture Renew Lipstick 720 Nothing Hill Nude






Nareszcie jest moja! Nie wiem,czy tylko ja miałam taki problem,ale nigdy nie mogłam znaleźć tej pomadki w odcieniu 720 Nothing Hill Nude ( Rossmam,Natura,Hebe ). Być może dopiero niedawno pojawiła się na polskim rynku. Powiem jedno - warto było czekać! Jest to pierwszy w życiu nude, który idealnie pasuje do mojej karnacji i nie sprawia, że wyglądam, jak trup. Pamiętajmy, że szminka w odcieniu nude nie musi oznaczać koloru beżowo-korektorowego. Ma ona w naturalny sposób podkreślać nasze usta. Warto mieć w swojej kosmetyczce choć jedną taką pomadkę, choćby dlatego, iż pasuje do każdego makijażu. Jeśli chodzi o konsystencję - jest rewelacyjna, bardzo nawilżająca. Nie waży się na ustach, uważajcie tylko, by nie nałożyć jej zbyt dużo. Jeśli macie problem z odnalezieniem idealnej cielistej szminki - wypróbujcie właśnie tę!

1 komentarz:

  1. Świetny odcień, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Widzę że zmieniłaś wygląd bloga...teraz wygląd bardziej profesjonalnie - super !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń