czwartek, 16 października 2014

CURRENTLY OBSESSED | PRODUKTY, KTÓRE MNIE ZACHWYCIŁY


Ostatnio udało mi się odkryć kilka rewelacyjnych produktów do makijażu i postanowiłam się z Wami nimi podzielić. Na początek podkład. Yves Saint Laurent Youth Liberator Serum Foundation daje lekkie krycie (można je budować), a przy tym niesamowicie wygładza twarz. Chyba jeszcze nigdy nie udało mi się uzyskać takiego efektu podkładem,buzia wygląda jak pupa niemowlaka. O produkcie z Benefitu Hoola nasłuchałam się przez ostatnie kilka lat tyle dobrego,że stwierdziłam,iż najwyższa pora go wypróbować. O rety, warto było! Świetny bronzer,jeśli chcecie delikatnie podkreślić kości policzkowe i nadać twarzy wyrazu,ale bez przerysowanego efektu. Idealny chłodny odcień. Moje brwi - zawsze byłam z nich niezadowolona i ciągle coś mi przeszkadzało. Nie mówię,że teraz są hiper pefekt, ale jestem z nich naprawdę zadowolona. Wszystko za sprawą Aqua Brow Make Up For Ever. Używam najciemniejszego odcienia - 40, ale delikatnie nałożony daje efekt, na którym mi zależy - podkreślone,wyraźne brwi,ale wciąż naturalnie wyglądające. I wreszcie ostatni produkt - Make Up For Ever Smoky Lash. Przepięknie rozdziela, wydłuża i pogrubia rzęsy (bez sklejania!). Dodatkowo ma intensywny, czarny kolor, który jest wisienką na torcie. A Was jakie produkty ostatnio zachwyciły?


4 komentarze:

  1. Rzeczywiście Twoja twarz wygląda na nieskazitelną ! :)
    Świetny post, ale czekam na nowe video.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post zapraszam do mnie <3
    royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Czesto zagladam na Twojego bloga i lubie czytac Twoje artykuly. Dlatego tez wybralam Cie do nagrody Liebster Blog Award w jednym z moich postow http://basalmostwonderland.blogspot.mx/2015/01/liebster-award.html. Mam nadzieje, ze wezmiesz udział w zabawie! Pozdrowiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń