niedziela, 14 kwietnia 2013

Prezenty,prezenty,nowości

 
 
 
Ostatnio zostałam obdarowana kilkoma prezentami od moich najbliższych :)
 
Mój ukochany podarował mi moje wymarzone buty do biegania - Nike Free Run 3 w kolorze Hot Punch. Już je uwielbiam,bieganie w nich to sama przyjemność! Natomiast siostra podczas krótkiego pobytu w Wielkiej Brytanii zakupiła mi róż Sleek w odcieniu Rose Gold oraz pomadkę Makeup Acadamy (numer 3). Dodatkowa dostałam od niej piękny strój kąpielowy oraz kosmetyczkę z Primarku. Będąc w potrzebie klasycznych balerinek na wiosnę, znalazłam i kupiłam je w zarze. Zakupiłam również Harper's Bazaar, ponieważ niedawno wszedł do Polski i byłam go bardzo ciekawa.
 
 
 
 
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Świetny ten strój kąpielowy :) Sama musiałabym zacząć się rozglądać za jakimś na lato :) Poza tym śliczny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ukochane buty, których za nic nie mogę znaleźć. Gdzie twój ukochany je nabył?

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu , wracaj na yt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też poszukuje tych butów i również nie mogę znaleźć :c może jakaś podpowiedź :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam stronę http://www.shoe-kingdom.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak tam wygląda sprawa z płatnością i wysyłką? byłabym bardzo wdzięczna za jakieś dokładniejsze info :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebna jest karta kredytowa, a wysyłka jest za darmo :)

      Usuń
    2. ostatnie pytanie! na czym polega płatność kartą ;> ? bo nie mogę do tego dojść, więc lepiej zapytać doświadczonej osoby, po prost przelew, paypal czy jak :)? bardzo dziękuje za odpowiedzi!!

      Usuń
    3. No właśnie ani paypal ani zwykła karta płatnicza nie wchodzi w grę :( trzeba mieć kartę kredytową, a to zupełnie co innego.

      Usuń
  7. Wracaj na YT! ! Kochaną masz siostre!

    OdpowiedzUsuń